Tuesday, April 26, 2011

Werk in uitvoering

Al bijna een jaar had ik 4 charm packs "Rural Jardin" liggen van Moda met het plan daar een lapjesdeken van te maken. Nu ben ik eindelijk gestart en het is lang zo veel werk niet als ik had gedacht. Hij schiet al lekker op dus ik moet snel op zoek naar stof voor de achterzijde en voor het afwerken. Hierna durf ik wel een ingewikkelder patroon aan!


Een tijdje geleden heb ik al wat lapjes gebruikt voor het maken van een halsband voor Guus:



En voor het maken van een tas:

2 comments:

  1. Leuke combinatie van stofjes! Ben benieuwd hoe groot ie gaan worden. De halsbanden zijn ook mooi! Jammer dat wij geen hond hebben ;)

    ReplyDelete
  2. Hij wordt prachtig!!! De halsband en je tas is ook erg mooi! Wil het ook altijd nog eens doen, ooit ;-)

    ReplyDelete