Wednesday, June 29, 2011

Een schortje voor Knussemus

Op de Dutch Swappers Ontmoetinsdag vroeg Maartje van Knussemus me of ik voor haar een schortje wilde maken zoals ik die voor het cadeauspel had gemaakt. In ruil daarvoor zou zij voor mij een mooie tekening maken. En aangezien zij ontzettend mooie dingen schildert, wilde ik dat wel!

Aan de hand van haar profiel heb ik wat stofjes bij elkaar gezocht en toen ontstond het idee van een patchwork voorpand. Om wat rust te creeëren heb ik de zijpanden wit gehouden maar wel met leuke versieringen en een zakje erop. Dit is 'em geworden:


2 comments:

  1. Deze is ook erg mooi geworden! En lekker vrolijk ook! Ben benieuwd wat ze voor je gaat schilderen.

    ReplyDelete
  2. Ik ben er zo ontzettend blij mee! De tekening voor je is al ver gevorderd, ik ben alleen over een paar dingetjes nog niet helemaal tevreden. ;) Ik denk dat ik daar dit weekend wel aan toe kom :)

    En dan maar hopen dat je hem mooi vind!

    ReplyDelete