Sunday, September 25, 2011

Dutch Swappers Ontmoetingsdag 4

Gisteren was de vierde Dutch Swappers Ontmoetingsdag, dit keer in Eext. We hebben het inmiddels traditionele cadeautjesspel gespeeld. Iedereen brengt 3 handgemaakte of creatief materiaal cadeautjes mee en dan spelen we het zogenaamde sinterklaasspel.

Ik had een cupcake pakketje gemaakt met een schortje, servetten, cupcake bakjes, thee en rolfondant.




Mijn tweede cadeau was een tas met zelfgemaakte verwenproducten: scrubzout, creme, gezichtstonic, geurkaarsen, ontspanningstinctuur, kolanootpoeder, lavendelzakje, kruidenthee en een stressbal.


En twee bollen wol met een stressbal om de vingers te ontspannen tijdens het haken of breien.

7 comments:

  1. Oeh, daar is vast driftig om gespeeld. Leuk zeg!

    ReplyDelete
  2. Je had prachtige cadeau's gemaakt!

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige cadeau's! Wat heb je er voor terug gekregen? Want dat is toch de bedoeling van het spel?

    ReplyDelete
  4. Wauw wat een prachtige cadeautjes, wat heerlijk heerlijk , ik zou niet weten wat kiezen, je medespelers zijn geluksvogels :0)

    ReplyDelete
  5. Wat leuk allemaal! En wat een leuke cadeautjes heb je bedacht! Wat heb je zelf gekregen?

    ReplyDelete
  6. Ja, ik was de 'lucky one' voor het eerste pakket! Super happy!!! liefs, Nancy

    ReplyDelete
  7. Ik ben super blij met mijn pakket! (nummer 2) Er zaten thuis ook al mensen op te aarsen.... Maar hij blijft van mij!

    ReplyDelete