Thursday, September 1, 2011

Winkelen in Zweden

Ik ben nu druk bezig met de voorbereidingen van Dutch Swappers Ontmoetingsdag #4. Wat ik daarvoor maak moet nog even geheim blijven (pffff, moeilijk!) dus er valt weinig te delen op m'n blog. Daarom laat ik jullie in plaats daarvan mijn zweedse aankopen zien. Wat ik het liefste doen als ik bij mijn zus in Zweden ben is winkelen bij Indiska. Elke keer als ik daar ben, kom ik steevast met een mooie mok (of 2) weer de winkel uit. Dit zijn mijn nieuwste:






En in de supermarkt haal ik altijd thee om mee te nemen. Zeg nou zelf, zulke leuke verpakkingen kun je toch niet laten liggen? En de smaken zijn ook net weer even anders dan in Nederland. Mijn favoriet (en die van zomooizohip, ja ik heb weer een doosje voor je mee ;) ) is rabarber-roomthee. Deze keer hadden ze rabarber-vanille, ook erg lekker.


Vooruit, één kleine sneak peek van iets wat onderdeel is van iets voor iemand op de DS Ontmoetingsdag:


2 comments:

  1. Wat een leuke mokken en jammer dat ze die leuke thee niet hier verkopen want alleen de verpakking ziet er al zo gezellig uit.

    ReplyDelete
  2. Wat een lieve kopjes! Geweldige vondst!!
    En het is jammer dat onze theezakjes er niet zo liefjes uitzien! Helemaal leuk, als je thee uit zo'n zakje komt, drinkt dat toch net even gezelliger!

    ReplyDelete