Sunday, January 8, 2012

Mokmaatje met print

Mijn twee favoriete dingen om te maken zijn omslagjes voor notitieboekjes en mokmaatjes. Ze zijn makkelijk en snel klaar. Nu ik eindelijk mijn printer aan de praat heb gekregen (hij stond al bijna een jaar ongebruikt naast m'n computer), heb ik allerlei leuke afbeeldingen geprint op transfer papier die ik wil gebruiken om voor mezelf een stuk of 6 mokmaatjes te maken. Ook heb ik voor mezelf een omslagje in gedachten met een mooie opdruk. Ik heb er vandaag eentje gemaakt maar die is niet voor mijzelf.


Bij de volgende wil ik zo'n leek zigzag randje erlangs doen. Geen idee of dat moeilijk is maar dat zie ik dan wel. Deze zijn van Nana Company.

3 comments:

  1. Oh, wat is dat mooi, ik had er nog nooit van gehoord, mokmaatjes, mijn complimenten, je blog vind ik erg leuk, groetjes Gerrie

    ReplyDelete
  2. Bedankt voor het mokmaatje, superleuk!!

    ReplyDelete