Saturday, July 7, 2012

Nog een patchwork kussen

Another patchwork pillow made from scraps.





5 comments:

  1. ... volgende keer een hele deken? of van de ieniemienie stukjes een crazy patchwork kussen???? (http://ladywhocrafts.blogspot.nl/2009/05/crazy-patchwork.html)

    ReplyDelete
  2. Da's inderdaad een goed idee. Ik zat al te denken toen ik voorkant klaar had dat als ik meerder van dit soort blokken maak, ze samen een mooie deken vormen. En het volgende kussen mag inderdaad wel iets uitdagender dan vierkantjes :) (maar ze zijn zo lekker snel klaar).

    ReplyDelete
  3. Hallo Marieke,
    Wat zijn de patchwork kussns mooi en kleurrijk geworden.
    Ik houd heel veel van patchwork/ quilten en alles wat met stof en creativiteit te maken heeft.
    Je bog ziet er goed uit met veel verschillende onderwerpen en informatie over van alles en nog wat.
    Mijn blog, zeg paar een paar krijg ik maar niet zoals ik het graag zou willen.
    (computer domheid) Hoe kan ik rechts en links foto's en informatie plaatsen.
    Zou je mij aub wat kunnen helpen.
    DE blogs na mij zijn altijd in het engels of een andere vreemde taal. Dus waarschijnlijk vindt niemand mij.
    Alvast bedankt
    gerda

    ReplyDelete