Sunday, September 30, 2012

Dutch Swappers dag 6

Gisteren hielden we de 6e Swap-bot Dutch Swappersdag, dit keer bij Hoodwinked in Vierhuizen. Het was, net als de afgelopen 5 keren, weer een ontzettend leuke dag. Ik zou je er alles over kunnen vertellen maar dat heeft Kyroushka al op een hele leuke manier gedaan op haar blog. Ze schrijft zo leuk, dat ik jullie daar graag naar doorverwijs.

Als altijd hebben we het cadeautjesspel gespeeld met handgemaakte cadeaus. Omdat ik niet zoveel tijd had, waren mijn cadeautjes dit keer wat klein.

Lotion bars met allemaal puur natuurlijke ingrediënten, koelkastmagneetjes en een gevilt zeepje met een sleutelhanger.


Het visje is een sleutelhanger met een lampje erin. Mijn moeder heeft hem gehaakt voor me want ik ben daar geen ster in.


En mijn "buit":


5 comments:

  1. Ik denk dat ik weer voor een kado van jou was gegaan ;-) Wat heb je eigenlijk gekregen??

    ReplyDelete
  2. Je hebt zoals altijd weer erg leuke dingen gemaakt zeg. En ook wat je mee naar huis genomen hebt ziet er heel gezellig uit!
    Heb je de foto's van Kyra al bekeken? Je staat er echt heel mooi op!

    ReplyDelete
  3. Wow, wat leuk!!! Volgende keer ben ik er weer bij hoor! Ga gauw bij Kyra kijken!
    liefs, Nancy

    ReplyDelete
  4. Jouw "kleine" kadootjes waren het vechten meer dan waard, hoor. Vooral je natuurlijke verzorgingsspullen vind ik altijd geweldig. Ik ben fan!!

    ReplyDelete
  5. Hey Lady!
    Ik vond het super leuk om je te ontmoeten!had graag je zeepje wel willen winnen.. die lijkt me erg lekker.. wie weet de volgende keer!
    Liefs,
    Kimmie

    ReplyDelete